Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

(Secret) Santa Claus is coming to town...



Λοιπόοοοον...! Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που δήλωσα συμμετοχή στο μλογκοπαίγνιο του Secret Santa αν και το παρακολούθησα με ευχαρίστηση και τι δύο προηγούμενες χρονιές. Η φίλτατη διοργανώτρια Πρασινάδα με ενημέρωσε ότι το δώρο μου θα έχει ως αποδέκτη τη συμπλόγκερ AzimuthCy. 

Απολογούμαι προκαταβολικά στη φίλη Azimuth γιατί η επιλογή  δώρων δεν  ήταν ποτέ το δυνατό μου σημείο :-( . Να φανταστείτε, τις φορές που χρειάζεται να πάρω δώρο για συγγενείς και φίλους γίνομαι ο πιο αναποφάσιστος άνθρωπος του κόσμου.

Μετά από πολλή σκέψη και περισυλλογή και μετά από μια ενδελεχή έρευνα στο διαδίκτυο εκατέληξα επιτέλους στην απόφαση να "χαρίσω" στη φίλη Azimuth τον ιδανικό άντρα πολυ-δώρο, πρόθυμο να κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού και να ικανοποιήσει κάθε απάιτησή σε χρόνο dt.

Ιδού λοιπόν

Φίλη Αzimuth να τον χαίρεσαι. :-)

Πάνω απ' όλα εύχομαι να'χεις κάθε χαρά, υγεία και οικογενειακή ευτυχία για το νέο χρόνο που μπαίνει και για όλους τους υπόλοιπους που θα'ρθουν....


7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!
    Για ακόμα μια φορά πόσο χαίρομαι που ακούω ένα χριστουγεννιάτικο τραγουδάκι! :))
    Ωραία η επιλογή δώρου σου για την Αzimuth, να τον χαίρεται!
    Καλό Σαββατόβραδο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά δώρο!! Χαχα! Πολλά φιλάκια και καλό βράδυ! Το τραγούδι τόσο λυτρωτικό ψυχικά... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Σαμαρείτισσα! Καλά Χριστούγεννα τζιαι σε εσένα! =]

    Εεεε... Πε μου... ήνταλος λειτουργά? Ποτίζεις τον μπύρες τζιαι αρκεύκει να σφουγγαρίζει πχ? Όξα οι μπύρες που βαστά εν μες το πακκέττο? Μελομακάρονα ξέρει να κάμνει? Ξέρει τζιαι άλλου είδους εργασίες εκτός από οικιακές?

    Όι καλέ ποτζείνες... που επήεν ο νους σου! Εν για ακαδημαϊκές εργασίες που σε ρωτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμμμ...αμαν τον βαρεθεις στελλεις μου τον τζιαι μενα?Αλλα εγω θελω τον να τυλιει τζιαι κουπεπια!

      Διαγραφή
    2. Είπαμεν, εν ο άντρας πολυ-δώρο. Κάμνει ό,τι δουλειά θέλεις. Άτε και στέλλε τον και καμιά φορά τη βδομάδα της "miathalassa" να της τυλίει κανένα κουπέπιν.

      Διαγραφή
  4. Λίγο-πολύ κάπως έτσι γίναμε για χάρη σας!Μόνο παιδιά δεν έχουμε μάθει να γεννάμε, αλλά που θα πάει θα στρώσουμε κι εκεί!!!χαχαααα!Άσε, που άμα του πρόσθετες κι ένα σκούφο θα τον έκανες κι Αϊ Βασίλη!
    Χαρούμενες κι ευτυχισμένες γιορτές να περάσεις καλή μου samaritissa με την οικογένειά σου... με υγεία κι αγάπη!!!Υγεία, αγάπη κι ειρήνη σ' όλον το κόσμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, Νίκο μου. Ανταποδίδω τις πιο θερμές μου ευχές κι σε σένα

      Διαγραφή